پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226370
علت خالي‌بودن سکوهاي آزادي فاش شد؛ پرسپوليسي‌هاي که خودشان را استقلالي جا زدند!
تاریخ انتشار : 1395/06/27 18:29:07
نمایش : 1042
اواسط هفته گذشته بود که سامانه بليت فروشي رقابت هاي ليگ برتر اعلام کرد تمامي بليت هاي الکترونيکي دربي به فروش رفته و ظرفيت حضور هواداران در ورزشگاه تکميل شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اواسط هفته گذشته بود که سامانه بليت فروشي رقابت هاي ليگ برتر اعلام کرد تمامي بليت هاي الکترونيکي دربي به فروش رفته و ظرفيت حضور هواداران در ورزشگاه تکميل شده است.
پس از صندلي‌گذاري در طبقه دوم ورزشگاه، ظرفيت استاديوم آزادي به ۷۸ هزار نفر کاهش يافت و براي اين بازي هم حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار بليت الکترونيکي فروخته شد و باقي مانده بليت ها روز بازي به صورت کاغذي به فروش رفت. اما در کمال تعجب شاهد بوديم ورزشگاه ۷۸ هزار نفري آزادي در روز دربي پر از تماشاگر نشد و حدود ۱۵ هزار سکوي خالي در سکوهاي تماشاگران استقلال در پشت دروازه ها ديده مي شود.

با وجود فروش تمام بليت هاي دربي اين سوال ايجاد شد چطور جايگاه تماشاگران پرسپوليس پر شده و جايگاه استقلالي ها با وجود فروش تمام بليت ها خالي مانده که دليل  آن مشخص شد. ظاهرا با توجه به اينکه در هنگام خريد بليت تفکيکي بين هواداران استقلال و پرسپوليس وجود ندارد زماني که سهميه تماشاگران پرسپوليس با توجه به اشتياق بيشتر هواداران اين تيم به پايان رسيد هواداران اين تيم شروع به خريدن بليت هاي باقي مانده در جايگاه هاي تماشاگران استقلال کرده و وارد ورزشگاه شدند اما هنگام بازي به سمت سکوهاي قرمز رنگ تيم خودشان رفته اند.

حتي پس از اينکه ۳۰ هزار بليت دربي به فروش رسيد خبري اعلام شد مبني بر اينکه ۲۵ هزار نفر از خريداران بليت هوادار پرسپوليس بوده اند و تنها ۵ هزار استقلالي بليت خريده اند. به همين دليل بود که تماشاگران پرسپوليس جايگاه هاي مربوط به خود را پر کردند و حتي بسياري از  آنها در راهروها و لبه هاي طبقه دوم به صورت ايستاده بازي را تماشا کردند اما جايگاه هاي تماشاگران استقلال خالي از تماشاگر بود.

منبع:نود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html